sunnuntai 11. heinäkuuta 2021

Kirjoittamisen vaikeudesta

 Heipä hei taas!

Valitettavasti blogi ei ole vieläkään aktivoitunut, mikä harmittaa minua suuresti. Olen kyllä saanut luettua kirjoja jonkin verran, mutta aina kun yritän kirjoittaa niistä, tuntuu, etten tiedä yhtään, mitä sanoa. Tuntuu kuin olisin kadottanut kirjoittamisen taitoni kokonaan. Vain kouluun liittyvien tehtävien kirjoittaminen on luonnistunut, mutta sekin vain joten kuten.

En tiedä ollenkaan, mikä tässä kiikastaa. Haluaisin kovasti jatkaa tätä blogia ja kirjoittaa. Minulla ei vain ole aavistustakaan, miten siinä onnistuisin. Eilen kävin katsomassa blogin sähköpostia ja oikein nolotti, miten sinne on tullut suoriakin yhteydenottoja, joihin en enää kehtaa vastata - niin kauan niiden lähettämisestä on kulunut. 

Helle tuntuu myös sotkevan aivojani. On niin kuuma, ettei energiaa tunnu riittävän, vaikka kirjoittamisen suhteen tämä on ollut ongelma jo aikaisemminkin. En silti haluaisi tätä blogia lopettaa - se on antanut minulle niin paljon, enkä haluaisi luopua rakkaasta harrastuksestani. Mietin myös, pitäisikö minun vain suosiolla jättää kirjoittamatta niistä kirjoista, joista en tähän mennessä ole sitä tehnyt, vai pitäisikö ne silti jättää luonnoksiin... 

Tämä nyt on tällaista tajunnanvirtaa, ajattelin vain, että jotain väliaikatietoa antaisin, kun taas olen ollut hiljaa muutaman kuukauden ajan.

Kiitos kaikille, jotka edelleen lukevat blogiani! Toivon, että kirjoittamisen taitoni löytyisi vielä jostakin.

3 kommenttia:

  1. Tämä oli ihan hyvä bloggaus. Itsekään en aina vastaa blogin sähköposteihin, jos siinä edellytetään minusta jotain. Joskus vastaan että kiitos ei. Joskus olen suopeamoi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ymmärrän, joskus itsellänikin tuo sama. Tosin näihin osaan olisin voinutkin vastata, mutta enää ei tosiaan kehtaa, kun ne on lähetetty kuukausi sitten tai aikaisemmin.

      Poista
  2. Olipa mukava kuulla sinusta! Kirjoitat sitten taas joskus, ei mitään kiirettä.

    VastaaPoista